maanantai 28. lokakuuta 2013

Hehhehee ;DD Karimus yätä ja bindipöllöilyä!

Day: 26-27. 10 LA-SU
^mihin tämä tarina perustuu

Lauantaista näi lyhyesti :DD

Herättiin aikas aikasin ja onnistuin TIÄTENKI nukkuun heti pommiin.. hehe.. Ei kukaa voi olla nii luuseri et munaa tollee heti ::D(paitsi minä.__.) No mikäs siinä, hengenhädäs piti ittensä pistää valmiiks, mut onneks siitä hengis selvittii ja päästii ku päästiinki sinne kaupunkii :D
Ostettii tekoverta jeiijeee!! ~ kröhöm.. valtimoverta ;o


Siinä se nosebleedaa ja Papu pääs mukaa kans :D:DD (Jean = Bean = Papu)
Sijuu mentii kauppaa jos Kari meinas mennä meitä vaanivan vartijan syliin, ikääkui se vartija ois lumonnu sen !! ;))
 ja siitä sitte päädyttii metsoo ja kotsaa, ja eiku vaa cossit ja erityisesti bindit päälle ja Karilla oli aikaspaljo ongelmia ja olin sitä enne valmis woohou!!









Poseerat pikkuEdwardin kaa ;)

Voieieiei awwawwwawwwwww x333


























siiiinäää:DD 

Sunnuntaina si oli löhöömispäivä ja sekoiltii ja niih.. Katottii Karate-kid! JEEEEeeeeeee :D 
Oon pahoillani, mut miks mä en muista sunnuntaista paljoo mittää, paitti et löhöttii ja katottii Karatekid + ninjailtii tyynyl ja laulettii nopeeta mut äänettömästi ja tanssittiiko? mitäs muuta.. Noo Ripe unohti melki ittensä meille hehheh... ::D
OLI MAHTAVAA!!!! x33


Ja ollaan nyt sitte lanitettu aivan ihanaa peliä öööh.. koskas se löyty, nomutsilti tollanen mikä tos alapuolel onn..::DD

Arrrrmiiiiinn pullataikinax3


Me aletaan cossaan SnK-hyypiöitä(meiälemppareitajippii), Karimus alkaa cossaan Jeania ja mä Arminia :3 että mahdollisesti nähään ainaki toisena päivänä niis asuis Yukiconis ((:

Jaja si viälä, kiitos jos jaksoit lukee tänne asti, mut nih, muokkaan noita kuvia viä mitä otettii vrm huamena?? hmm, heti ku ehtii :)



++Sori ettei ollu paljoo tekstiä ja kuvia ihmeen vähän, en tehny omal koneel joten tää läppäri on paljon enemmä käytös ku mun kone jotenjoten mitäköhän selitän tässä :D 

1 kommentti: