maanantai 2. syyskuuta 2013

Hellohhh >:D

Kuvattii varmaa öö.. no monta videoo Kablamberseille kumminki! :DD
ja täs ois jtn kuvii , Narutona ofc Ripe jaja toi toine tyttö on Laura, ite olin ofc Deidei (:
nää tulee si tällee vastapäi tai jtn nää kuvat, et viimene kuva on eka otettu yms..:D






Oh hello bitches
senki laihat, mä en ees kehtaa tulla läskeilläni xd


Narutoha kasvaa enemmä ja enemmä kitaransoittajaks.. tai si iha vaa apinaks ;D



Mulla on maha ja sulla on kamera wtf



Mä osaan venyttää mun paitaa niiku näin katokato nyt sä kai näät näätkö jee


Se taittuu myös näin Narutokulta. Se kun on paita.



Ne jalatkin kyllä nousee maasta, ei ne siälä pysy kauaa..



Uh ah Naruto.. noni, eikös äiskä kieltäny pistämästä housuja väärinpäi?



Kuin kaksi marjaa :)
Nartsa, taivut vääri senki kumikameli



No aww Naruko, lähtikös meikäläinen hevonkuusee?;)



Sä et voi olla noin.. MAILI!!
Tai si malli mite sä nyt haluat :D¨



Mallu katos tää, katos ny, mul o paljo pidempi ku sulla!!

Oh my god, pää räjähtää, mä en kestä, hakkaan noi kaikki ihan just venaappas vaa..
Paha ämmä, paha paha



Ja koskas ne häät on, en mäkä halua kyl tietää :'D



Mikäs nyt noi masentaaa? Liitomallu??


Täs on tää meidän Laura.




Hatasalama iskee tulta ja koko Deidara räjähtäää


Bitch please. I'm too fabolous for you


Mitä sä nyt taas mulkkaat ja kuvaat saatanan ämmä mee muualle
Awws :'D


taas tää meiä kännikala(kettu pikemminki) liikenteessä (:


mä kun en tienny et NAruto kuoriutuu joka vuosi -ei pääsiäisaikaan siis-




näillä naisilla riivaa joki tua päässä.. Se on totta, ei naisen mieltä voi ymmärtää,
todisteet ^



~ for Michael Jackson, the King of Pop <'3 ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti